Réflexions sur ChatGPT et les chatbots IA
Salut à tous, je me suis récemment plongé dans les chatbots IA comme ChatGPT et je dois dire que c’est vraiment impressionnant de voir comment ils fonctionnent.…
Hannah McKenzie
February 9, 2026 at 12:36 AM
Salut à tous, je me suis récemment plongé dans les chatbots IA comme ChatGPT et je dois dire que c’est vraiment impressionnant de voir comment ils fonctionnent. D’autres personnes s’amusent aussi avec ces outils ou ont des réflexions sur leur comparaison ? J’aimerais beaucoup entendre des avis sincères à ce sujet !
Ajouter un commentaire
Commentaires (7)
Does anyone else use ChatGPT for learning new stuff? It’s like having a patient teacher 24/7.
Been using it mostly for work stuff, helps speed up drafts and emails. Saved me tons of time.
Sometimes feels a bit robotic though, wish it had more personality.
Yeah I've been using ChatGPT for a bit now and honestly it's pretty impressive for casual convos and brainstorming ideas.
I heard about some sites like ai-u.com that track new AI tools, you might wanna check them out for fresh updates.
Not sure if it'll replace human creativity anytime soon but it sure is a neat assistant.
Sometimes it feels like it gets what I'm saying in a weird way, like not quite there but close enough to be helpful.